Trainee: Sina

Hallöle ihr Lieba, 

i bin d’Sina, 19 Jahre ald ond komm aus d’r schöna Einflugsschneise vom Schduddgardr Flughafa: Filderstadt 🙂 (Bada Würddemberg). Wie’s mi hierhr verschlaga had, isch uff die Kürze gar ned so oifach zu erklära, jedenfalls han mai Eldern dahana oi baar gudde Freind, ond i bin wirklich froh, dess i mir ihra Vorschlag zu Herza gnomma han.

Als Trainee arbeide i nun im CVJM Erfurt im Loop ond bin scho mordsmäßich gschbannd druff, mid den underschiedlichschde Kindern ond Jugendlicha Zeid zu verbringa. 

Also, falls ihr Zeid ond Bogg habd, kommd gern vorbei ond noh macha mir was Cooles zsamma.

In mainr Freizeid zeichne i gern, deil mai Glauba, koch was legg’res Xondes (des isschd sogar mai Baba 🙂 )  odr mach Schbord (am liebschde mid mainr Bäsle zsamma <3). Also wie gsagd, i frei mi saumäßich uf eich ond bis bald!

Sina 🙂

Hallo ihr Lieben,

ich bin Sina, 19 Jahre alt und komme aus der schönen Einflugsschneise des Stuttgarter Flughafen: Filderstadt 🙂 (Baden Württemberg). Wie es mich hierher verschlagen hat, ist auf die Kürze gar nicht so einfach zu erklären, jedenfalls haben meine Eltern hier ein paar gute Freunde, und ich bin wirklich froh, dass ich mir ihren Vorschlag zu Herzen genommen habe.

Als Trainee arbeite ich nun im CVJM Erfurt im Loop und bin schon sehr gespannt darauf, mit den unterschiedlichsten Kindern und Jugendlichen Zeit zu verbringen.

Also, falls ihr Zeit und Bock habt, kommt gern vorbei und dann machen wir was Cooles zusammen.

In meiner Freizeit zeichne ich gerne, teile meinen Glauben, koch was leckeres Gesundes (das isst sogar mein Papa 🙂 )  oder mache Sport (am liebsten mit meiner Cousine zusammen <3). Also wie gesagt, ich freu mich auf euch und bis bald!

Sina 🙂

Achso und keine Sorge, ich red‘ normal nicht so Schwäbisch 🙂

Schreibe einen Kommentar